Specjalista / Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta
Opole Pokaż na mapie ›
Dodane: Środa, 09 Lipiec, 2025 14:28
Szczegóły ogłoszenia
- Kategoria: Dam pracę / Obsługa klienta / call center
- Forma pracy:Pełny etat
- Umowa:Umowa o pracę
- Płaca brutto min.:6000 zł
- Płaca brutto max.:8000 zł
- Wynagrodzenie:miesięcznie
- Pracodawca: PHU Import-Export Szic TOYOTA
Opis oferty pracy
Jeśli lubisz motoryzację i szukasz lokalnej opolskiej firmy, w której rozwiniesz karierę zawodową, to dobrze trafiłeś/aś. Osoby gotowe zaangażować się w poznanie nas i chcące pozwolić nam zainwestować w siebie, to kandydaci idealni do naszego Call Center. Toyota Szic w Opolu jest firmą działającą na rynku opolskim od 1991 roku. Obecnie jesteśmy liderem w sprzedaży i serwisie samochodów osobowych i dostawczych na rynku lokalnym. Wszechstronność oferowanych przez nas usług i pełne w nich zaspokajanie potrzeb naszych klientów zasłużyły na szacunek i zaufanie, które przypisujemy sobie za największy sukces. Stoi za nami innowacyjna ogólnoświatowa marka. W naszym salonie i serwisie najważniejszy jest Klient, dlatego pracownicy Toyota Szic, to osoby z długoletnim stażem znający się na profesjonalnej obsłudze, którzy zawsze chętnie udzielą rady i pomocy. Praca u nas to zgrany team, dynamiczne procesy i japońskie rozwiązania będące modelem dla wielu innych przedsiębiorstw.TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- aktywna sprzedaż produktów i usług, informowanie klientów o promocjach i aktualnej ofercie firmy, pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa pierwszych etapów procesowania leadów,
- kontakt telefoniczny w zakresie działań przedsprzedażowych dla działów Sprzedaży, Serwisu i Części;dosprzedaż produktów i usług, używanie „scenariuszy” w rozmowach z Klientami,
- obsługa telefonów wchodzących, w tym obsługa telefoniczna Recepcji; dzwoniącego Klienta, przekazywanie połączeń wewnątrz organizacji,
- bieżąca praca z bazą danych klientów firmy,
- badanie jakości obsługi Klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi Klientami,
- weryfikacja i rozwój baz danych, aktualizacja CRM.
IDEALNY KANDYDAT:
- będzie posiadał(a) doświadczenie w pracy call center sprzedażowego lub telefonicznej obsłudze Klienta ,
będzie osobą:
- kontaktową i komunikatywną,
- rzetelną i budzącą zaufanie,
- z wysoką kulturą osobistą,
- umiejącą samodzielnie organizować swój czas pracy,
- dynamiczną w działaniu, entuzjastyczną i zaangażowaną w pracę
TO OFERUJEMY:
- pracę w rzetelnej i dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku lokalnym,
- wdrożenie i cykl szkoleń w renomowanej marce samochodowej,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i przejrzysty system premii.
Godziny pracy: 8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Opole w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Obsługa klienta / call center
Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach
PHU Import-Export Szic TOYOTA
Konto firmowe
Na Lento.pl od 07 lut 2024
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
- Wypromuj ogłoszenie
- Zgłoś naruszenie
- Drukuj ulotkę
- Edytuj/usuń ogłoszenie
- Udostępnij ogłoszenie
- Dodaj na Facebook